Tags

, , ,

29696334_073e369685 “Landasan itu masih di situ, Menuju arah yg dulu.. gerabak berangkai masih setia, arah selatan dan utara..di situ aku duduk termanggu di bangku, mengenang nasib diri x siapa yg tahu…

di situ..ku masih setia menanti, selagi hayat di sisi, walau kau takkan kembali…menunggu..bila akan tiba waktu..pasti akan kau kutemu..bersatu di alam baru..dan menjadi satu..kita berdua..engkau dan aku..dan selamanya…

penumpang turun tanpa menghiraukan sedih hatiku..tapi aku x perlu mengubah situasi yg aku mahu..memori akan kekal selama-lamanya..sehingga denyutan nafas sudah terhenti..x perlu lagi..di situ kumasih setia menanti..selagi hayat di sisi..walau kau xkan kembali.. “….LaNdAsAn TeRaKhIr-Flop Poppy…

355798511_f32c7cce1bKau pasti arah yg kau tuju??? hati kau pasti x silap?? pasti betul ker?? kau ikutkan hati atau logiknya akal fikiran??? Pasti ker itu Landasan terakhir?? x menyesal?? x akan mengungkit?? Pasti?? Teragak-agak?? hemmmm…

KLIA – bunch of great memories here… but still not d sweetest one… hemmm…  Cinta1qd4_2 i’m sure lots of people had some memories here.. sweet..bitter..great..well.. mixed feelings..emotions…ahaksss… wanna share??..

KLIA-aku menyaksikan betapa kasihnya seorg suami..betape cekalnya seorg isteri juga ibu..betapa sayunya ‘babak’ itu..melepaskan..ya..amat sukar..hemmm..

KLIA-aku menyaksikan betapa tulusnya cinta seorg sahabat terhadap ‘dia’..ya..brtuahnya dia memiliki cinta itu..cemburu??oohhh tidakk tp tumpang gembira malah aku doakan moga kalian bersatu..insyaAllah.. Klia

KLIA-aku menyaksikan betapa cerianya, mekarnya cinta 2 org sahabat..hemm aku pnah jangkakan kalian mungkin bersatu..tapi Takdir..kita pasti redha kan..aku doakan kalian berdua berbahagia brsama pasangan masing2..aku kira secocok kedua2nya..hehe..kawan tetap kawan…Kliaexpress02

KLIA-aku menyaksikan betapa berbunganya hati seorg gadis..senyuman..ya aku masih ingat..emm tapi aku kurang pasti hati pasangannya..senyuman itu tak bermakna hatinya juga..pesimis ke aku??..tidak..diringkaskan Takdir juga yg menentukan..aku doakan moga mereka temui ape yg dicari..\

KLIA-aku menyaksikan…ahhh banyak sebenarnya…tapi mgkin memori2 ini yg cukup aku ingat…hemmm…

poyo jer…ahakssssssss……..   Kliaexpress01

