Tags

, ,

690231194_7435be2a41i can’t express in words..it difficult to describe how i feel now.. words are powerful which can hurt or soothe..If words can hurt, they can also heal..am i right?..

 

 

27536404_818b4bd6ea by d way, allow me to apologise to whoever I have in anyway hurt their feelings…

hemm, also to whoever that hurt my feeling, i’ll alwiz let my heart say ‘i forgive u for wateva u did..”

 

 

*Thanks and Sorry – too hard to say..is it true??

p/s: hemmm…aku yang dalam bidang kimia ni pun tak pernah plak terlintas nak having fun dengan bereksperimentasi or menjadikan ‘ape2’ sebagai bahan eksperimen sesaje…hemmm mybe i don have d manipulation skill….anyway,jst be cool…why should i allow all that ‘things’ bothering my mind…hurt is great teacher..it will strengthen ur heart and make it stronger…

 

Love20letter Surat yang menarik dari satu cerita yang menarik (sekadar dipinjam untuk dikongsi bersama yang lain..coz kalau nak paparkan surat hasil nukilan sendiri rasanya pengsan orang2 yang membaca nanti..ahaksss)

“Saya hanyalah manusia biasa, yang punya banyak kelemahan dan beberapa kelebihan..Saya menginginkan anda untuk mendampingi saya…Untuk menutupi kelemahan saya dan mengendalikan
kelebihan saya..Saya hanya manusia biasa..Cinta saya juga biasa saja..Oleh kerana itu..Saya menginginkan anda supaya membantu saya memupuk dan merawat cinta ini, agar menjadi luar biasa..

Saya tidak tahu apakah kita nanti dapat bersama-sama sampai mati..Kerana saya tidak tahu suratan jodoh saya..Yang pasti saya akan berusaha sekuat tenaga menjadi suami(isteri) dan ayah(ibu) yang baik..

Hanya Allah yang mampu menggerakkan hati setiap HambaNYA..

Hanya Allah yang mampu memudahkan segala urusan..

Hanya Allah yang mampu menyegerakan sebuah pernikahan..”

