Tags

, , ,

4glassshater  ..hemm..agak sibuk sikit nak menyiapkan formula ni..so far so good..cuma ada masalah dengan ‘metal’ sikit..tengah cari dan cuba beberapa jalan penyelesaian..sama ada guna resin or they can supply it in ‘free’ form kan..harap2 berjaya la melepasi halangan ni..hemm..kadang2 rasa ‘down’ jugak..

well, i’ll always remember to take a deep breath..thanx for d 818779761_af4868ebc2advice..terpahat terus dalam kepala ni…

sebenarnya tiba-tiba lak ada rasa something.. i can’t deny this feeling..well,sure i can if i seriously want to deny it, right?..

aku selalu tertanya-tanya..mereka yang begitu ‘firm’ di depan, bagaimana ya mereka menangis or mengekspresikan sedih??

bagaimana mereka mampu lindungkan kelemahan tu??

mereka yang sedang menjadi cold-hearted, macam mane ek mereka boleh hilangkan deria ‘rasa’??

pelik tak bila mereka yang lembut dasarnya menjadi begitu egois, begitu extra aggressive??..hemm tak pelik jika mereka telah melalui begitu banyak pengalaman pahit mungkin..

suara hati yang tenang boleh menjadi begitu menyesakkan dada, begitu membara ibarat membakar sampai ke ulu hati..hemm.. bisa juga menjadi begitu sinis..tapi luluh atau pincangnya di dalam hanya mereka yang tahu..

yaa tak salah menjadikan diri begitu keras,kukuh,tegar,jengkel, untuk protect diri dari unsur2 gelap kan..cuma takut kalau dibiarkan terus meninggi takut makin lama makin terlupa kelembutan sebenar, tidak salah kan jika menyimpan barang secupak dua sekadar mengingatkan

****

aku ingin memohon ribuan maaf pada sesiapa yang pernah aku terkasar, tercuit, terlukakan, terganggu, apa sahaja yang silap pernah aku lakukan…

(dalam setiap entry aku, aku tidak meletakkan gambar hanya sekadar hiasan tapi punya maksud di setiapnya..)

