Tags

, , ,

Sorrysaya tak bermaksud nak meneroka ‘privacy’ sesiapa.. cuma keinginan ingin tahu begitu tinggi hingga kadang-kadang mungkin melebihi batas.. maaf.. hemmm mungkin saya patut terima hukuman.. terpulang..

..

ahhh terasa bersalah pulak..hemmm…actually i’ve no idea… ya saya terima untuk dibenci.. dah terlajak takleh tarik balik kan?… hemm ni la mungkin ikutkan hati sangat..patutnya dah lama ignore..tapi degil jugak..memang degil.. tak serik-serik… ‘tersorong-sorong’ jugak..adoiii..tak faham betul la….

..

rasanya dah betul-betul ‘tamat’ la kot… takpe la at least banyak sangat yang saya dapat tahu yer…hemmm… banyak betul perbezaannya dari mula-mula dulu sampai sekarang…dari begitu ‘soft’ menjadi begitu ‘firm n stiff’… but i do believe the ‘soft’ part still maintain deep inside ya…

ok la…i give up.. surrender…saya kalah.

***

mesti dipandang serong dah kan.. niat sebenar dalam hati ni aku je yang tahu.. (kalau nak jawapan telus tanya aku sendiri)..semua tak faham sebab aku je yang rasa.. silap aku terlalu mengambil berat.. aduhhhh ni yang rasa nak sorok bawah meja je ni…hahaha…oppsss…. satu yg aku belajar, dalam apepun ‘perkara’, kena apply konsep ‘jangan terlalu sangat”….banyak buruk dari baik kan…hemmm…

‘jangan terlalu sangat taksub’

‘jangan terlalu sangat mencuba’

‘jangan terlalu sangat c*n*a’

‘jangan terlalu sangat e*o*i’ …….etc….

