Tags

,

“You’d rather focus on other people’s Kodak moments than make memories of your own!”

****

1413370374_dec3566b62 

ifah: Liya, come on la..You should able to control your own feelings and control your mind! Don’t ever allow people or anything surround you to hurt you, okay!..

Liya: ifah, yes, i want to let go of everything and learn how to control my mind and my feelings..tapi ifah tahu kan hati liya lembut..liya perlukan sedikit masa untuk develop that strength..

ifah: ifah faham. Liya, please remember that you deserve love and respect. Respect for youself, respect for others and responsibility for your actions.

Liya: Thanks ifah. Liya tahu Liya masih sama lagi masih banyak lagi yang belum mampu Liya ubah tapi ifah tetap juga tak penat motivasikan Liya dan sentiasa beri kesedaran dan semangat pada Liya..tapi jangan la marah Liya teruk-teruk pulak..hehe..

ifah: Liya ni..ifah tengah serius ni dia boleh gelak lagi pulak..okay la..Liya jangan ulang lagi ‘same mistakes’ ok?!..nah, ambil ni bookmark untuk Liya..hehe…

Liya:Marry the person you love talking to the most. When you get old‚ conversation will be important more than anything else.”

wah..wah..cik ifah awak tu pun 2 x 5 je tau dengan saya ni..so quote tu sesuai untuk liya dan ifah jugak tau..hahahaa…

-Paused-

****

Advertisements