Tags

, , , ,

“laaa sapa ni?? amboiihh chomellll nyaaa!!!…lawaa sungguhhh…dari mana ni?? salamm noo…”

(ya ampunnn…terima kasih la nek sebab puji saya tapi awatnye lantang betul suara nenek..bergema satu umah..tak pasal2 semua mata tertumpu kat saya…ishh2 malu nyeee saya nek sebab tak de la lawa mane cuma alhamdulillah la masih cukup sifat…;D..)

(aku sengih x sengih dok nak cover blushing seyyy..) “..saya dari shah alam..sek.17..dah nak balik dulu ni nek…ehh tadi dah salam dah nek..;P..”

“..takpe la..salam lagiii..ha’ahh..comell..nanti datang lagi la..kalau buat kenduri jangan lupa jemput nenek yaa…” (ishhh22 nenek ni…nek, berkenan nak jadikan saya cucu menantu kaa?? hehehe..sebab nenek ni datang dengan cucu2 lelaki dia..kuangg..kuanggg..kuanggg…)

hehe..saje je selitkan kisah minggu lepas aku singgah umah membe aku gi melawat baby dia..;D

..wooo..aku bukan nak promo diri ek..jangan nak pikir bukan2 lak ek..takde maknenyeee…

2610046870_7c465fcc87

“biase la…memang macam tu..selalu yang kita nak tu la yang tak dapat…yang kita taknak2 tu la nanti yang jadi..”

makcik2 aku suka guna ayat ni pada aku…ntah kali ke berape dah aku asik kena ‘basuh’ jer ngan diorang ni…bukan diorang jer…aku rase semua la orang keliling aku asik duk ‘basuh’ aku je kejenye daripada makcik, pakcik, kawan2, parents aku, kakak2 yg aku kenal, mak2 kawan2 aku, even mak mertua kawan2 aku pun, maktok2 aku, cousin aku, ntah sape lagi aku dah tak ingat dah..siap kadang orang2 yg aku terserempak sepanjang jalan pun boleh sempat lagi ‘basuh’ aku + nasihat + tips2..hemmm..wahhh wahhh…’masak’ aku camni..sampai hilang kata aku dibuatnya…;P

yg lawak tu…aku tengok mcm family aku plak yg frust coz aku tak jadi dengan **** yg diorang sume duk berkenan n tak abis2 sebut pada aku…fuhh pelik aku tetibe mcm semua serentak bg restu plak..hehe..tapi kan soal hati tak boleh dipaksa-paksa..memang aku takde sesiape pun sekarang ni..

“k.lis..single lg kan? kalau orang kelantan nak tak?”

makk aiii..Pakdum aku ni…macam nak kenen2kan la plak dengan kawan2 doctor dia kat sane tu…ishh22…k.lis tak kisah la orang mane..soalnye sekarang ni ‘hati’ jer kan….

aku rase ade je yg duk tolg match maker kan…hehe…tp tahu jer la aku ni kan’sengal’…ahakssss…tapi aritu bleh plak aku slumber cakap kat mama

“mama, kalau macam anak kawan mama yg datang rumah hari tu ok gak..ha camtu ok la k.lis suka gak…hehe..”

hahahaha…giler sengalllllll…saje je aku cakap main2…aku jadikan mamat tu contoh bukan ape coz aku tengok nampak baik je dia..aku tengok la kan..sempat gak berselisih pandang ngan aku time dia nak amik wudhuk (sejuk hati jap..ahaksss…) masa dia n family tumpang solat kat umah kitorang..

….

weiiii…ni aku saje story morry d morning glory jer kay…saje layan sengal cuti2 ni…hahahahhaa…mesti pening mama n ayah aku layan anak gadis dia sorang ni…hehehe…maaf ek mama ayah..k.lis tahu ayah dah tak sabar nak main ngan cucu2 kan…nak buat camne..’jodoh’ k.lis ntah tersembunyi celah mane la ek tak muncul2 errrr ker mata k.lis yg ‘rabun’ tak nampak2….hehehehe…;P

