Tags

, , , , , , , ,

-confused-

-confused-

Petang tadi yer yer oo la aku dah type awal2 n simpan as a draft kat friendster’s blog then ingat malam nak transfer la kat wordpress ni..sekali malam ni lak hampehhh dgn menggunakan celcom broadband aku yg ala2 lembab gak ni menyebabkan website friendster takleh bukak…memang selalu ade2 mase connection ni mood OK mmg blh layan kalau dia bad mood mmg slow tahap gaban…;P

….

Hari ni pagi2 buat sample nasib baik la jadi..kalau tak memang hangin jer la macam semalam ntah ape sebab pun aku tak tahu sampai 2 kali sample tak jadi2 jugak..saje je ingredients tu sabotaj aku rasenye bile aku nak cepat semalam..nasib baik hari ni sume ok n dah hantar for few tests..petang aku gi Pesuruhjaya Sumpah…mak aaiiiiii punya la payah nak cari dah tu bile dah jumpe “CUTI sampai 8/9/08”..mak aiii hangin jer..tup2 nasib baik kebetulan ade hamba Allah yg lalu n bermurah hati inform kat aku ade another one kat 2nd floor…tak jumpe lak sampai la nasib baik ade sorang lg hamba

Allah yg sudi tunjukkan jalan sampai ke depan pintu lagi..terima kasih..;D.. tengok2 sikitnyeeeee panjangggggggg…ya ampunnnnn…nak dekat sejam tunggu….aduhhhh….

Ni lahhh benda paling MALAS aku nak buat…iaitu ISI BORANG….sikitnye berlambakkkkkk nak kena isi n settlekan…yer la nak start keje baru camni la harap2 susah2 dahulu…senang2 kemudian…ahaksssssssss….next week nak start tapi borang pun aku tak abis isi lagi…urghhhhh….sepanjang aku jalan2 kat lorong2 dlm bangunan tu nak cari pesuruhjaya sumpah tu…banyak gak tulisan2 ‘amaran’ kat pintu premis yg aku sempat bace…hehehhe…

“TIADA PESURUHJAYA SUMPAH DI SINI”

“JURUJUAL DILARANG MASUK”

“TIADA KAUNTER PERTANYAAN DI SINI”

(hahahhaha….yg last tu paling aku suka coz PERLI MAKAN DALAM tuuuuu…ahakssss…)

….

Aku cari gambar passport aku ntah letak celah mane bleh x jumpe plak..kalau tak tu tak ade jer aku selalu nampak…arghhh dah abis sume cari takde gak apelagi gi jer Kodak amik gambar baru…saje aku gi 2 tempat lain2 nak bandingkan antara 2 tempat tu camne servicenyer…ikutkan dua2 pun hampehhh jer…tp sebab aku malas nak gi jauh2 tempat yg aku biase so aku layankan jer la yg ade kat area sini…

Yg 1st – mak aiiii dah la ko tak count ape2 budget aku dah sedia jer dah tu snap sekali

jer terus blah…kot la nak snap lg satu ker buat spare kan bleh choose which 1 is d best la kan…hangguk betull…aku terkebil2 tgk dia blah camtu jer terus print…dah tu takde nak tanye aku nak CD ke tak kan..tahu2 aku dah nak blah ckp tgh burn cd yg aku nyer tu..(dlm hati aku…xnak pun aku guna gambar dlm cd ni sbb gmbr x berkenan pun..;P)

Yg 2nd – yg ni ok sket coz dia count n snap sampai 3x then baru dia pilih yg mane

paling OK…tp tang cut photo2 tu ntah dia duk kelam kabut mcm putting beliung pehal ntah sampai senget benget + x berape elok potongan gmbr2 tu…dah tu aku ingatkan dpt la CD skali mcm td (coz sama label kedai dua2 ni)… rupenye x include then kalau nak tambah harga lain la..ok la aku nak..tp yg aku tergezut awat harga diorang beza RM0.50 plak?? Adoyaiiii…tak faham aku…kedai under same label+guna perkakas same+ same la sume2 bleh katakana just beza service jer sket…bl aku tgk gmbr..mmg OK la tp awat editing mcm hampeh lak ni…malap semacam gmbar aku…yg 1st tadi

giler terang jelas nyata nak mampusss…ni malam ala blur tp nsb baik comel sket…ahakssssssss…. Arghhhh lantak korang la…yg pasti takde la aku gi kedai korang melainkan terpaksa….full stop..

…..

 

Mr.**: is there any possibility that anything between us could work out

Mr.**: if not I just move on

Me : i dunno..i’ve no idea..in fact, feel like i hav ‘cold’ heart la rite now..can’t feel anything… don care too much bout my feeling+emotion+ heart+soul anymore…mybe kena go thru ramadhan membersihkan diri n hati….

Me : hati dah kering kot…dah penat+letih… sampai xtau ‘rasa’ or cinta gi mane dah.. lost..

Mr.** : in other words…U need more time

Mr.** : right?

Me : yup…maybe….but i hope to get married nx year coz i really wanna hav my own kids…..

Me : well, u r nice guy n kind….so u deserve someone better rite….

Mr.** : whats make U think that U are not good enough for me?

Me : well, whats make u think i’m good enough for u?

Mr.** : I dont have the answer for that

Mr.** : huhu

Mr.** : maybe instinct kot

Mr.** : and observation

Mr.** : and experience

Mr.** : taught me so

Me : forget bout this topic 4 dis time being la…there’re so many things yg lbh important nk pikir skrg …. kadg aku rs…aku dah xde hati la..dah malas…nnt la cite bab2 ni…aku malas…but if u find someone better so jst go on…i pray 4 ur happiness….nite…

Mr.** : U try to denied Ur feeling isnt it

Me : i loved someone that not even like me apelagi love…so how come i could love someone else anymore

Me : i dunno how to clean up back my heart from d viruses…dunno how to make it empty back…

Me : in fact,if u really wanna know…i love that ‘someone’..really deep in luv…but i’m not hoping for him to love me back..kinda impossible….so i dunno what will happen in future…n i dunno who’ll be my ‘jodoh’,… so i just go wt d flow…when d rite time comes so jst gamble…that’s all….

Mr.** : would U like to gambe with me?

Me : like i said i dunno what will happen in future n anything bout ‘jodoh’ thingy….

Me : i’m not planning anything or wt anybody…so wish i get some ‘petunjuk’ la nanti…… i will patiently waiting for dat rite time….

Me : ok

Me : better u go to sleep la….dr make ur kepala pening

Me : ahaksssssssssss

Me : k gud nite….

Mr.** : tak

Mr.** : but just read what I have to say the last time b4 I sleep

Mr.** : I admit….I’m not a perfect guy

Mr.** : I’m just an ordinary guy with flaws

Mr.** : not perfect which is tak jauh dari buat salah silap dan dosa

Mr.** : so…I need someone who can accept me as what I am

Mr.** : zahir & batin

Mr.** : and being not perfect….I should also accept someone else’s mistakes, salah silap & dosa

Mr.** : but I have plans for life

Mr.** : and I’m the guy who is commited to make it happen and willing to sacrife for it

Mr.** : and to share it

Mr.** : just to make myself and my life partner happy

Mr.** : so…if you can give me a chance

….

Honestly, to be frank…I’m in luv wt d other guy which is not Mr.** but Mr.#####…however, he’s not in luv wt me…he doesn’t luv me..i’m not even in his lists at all…not even likes me..not even ‘see’ any ‘diamond’ in me..not even takes a glance on me…not even appreciates me…I’m nobody to him…he won’t feels anything without my existence…I had never touched his soft side as well…never…poor me yaaa….to him, I’m not even a friend I guess…dunno who am I to him…ok2..d good part are he alwiz  motivates me, gives advice to me, encourages me, convinces me, shares his experiences & knowledge, teaches me some good things in life n some weird things too….uhhh…dah la dah la….senang cakap aku tak padan ngan dia n dia boleh dapat someone yg much2 better than me la… aku tahu pun…Cuma ni aku tengah cari jalan la camne aku nak buang ‘perasaan’ ni..camne nak buang ‘rasa’ dlm hati aku ni…bukan boleh main halau jer coz ‘dia’ datang pun ‘spontan’ so biar la kalau pergi pun ‘spontan’ kan??…

