Tags

, , ,

..dari website bertema usang...yaaa memang usang...

..dari website bertema usang...yaaa memang usang...

aku menggilai photo2 black & white…tak semesti aku hanya berminat dengan suasana muram jer…nope…

even suasana ceria pun aku masih suka kalau dijadikan black & white…aku memang gilakan photo2 B&W..

yaaaa…tanpa warna….ia nampak lebih senada..nampak sempurna semuanya tidak ada yang akan melebihi antara satu sama lain..bermakna bukan warna yang mempermainkan tumpuan FOKUS kamu….hanya gaya yang menentukan…ahakssssssss…giler ala2 klasik plak aku…hahahahaa..

***

hari ni mood aku OK…hehehe…mem’busy’kan diri…esok cuti Nuzul Quran…tapi maybe aku gi ofis lame kot nak settlekan ape yg patut…;P….cuti aku dah di approve 1 week dari last puasa sampai raya…hehehe…

banyak lagi yang aku tak tahu kat tempat baru ni…hemmmm….

….

