Tags

, , , , , , , ,

Hemm…I hate him…ayat tu macam selalu jer disebut tapi walau bermillion kali sebut pun..apsal la aku tak rasa pun ade virus2 benci tu?…bengongggg…memang setiap kali kalau aku nak benci orang mesti hati aku lembut sangat terus hantar signal kat otak supaya fikir kebaikan orang tu or benda2 baik yg pernah lalui dengan orang2 tu…jadinya mane la tak hilang benci tu kan…dah asik ingat yang baik jerrr..yang menyakitkan hati selalu tolak tepi…bukan lupa cuma saje buat lupa…(kan orang kata..maaf ya tapi lupa tidak…)…

 

Chehhh..pernah je aku cakap..”ahh aku tak nak mesej or call lagi even tak nak contact pun..nak buat dunno jer..”

Hemmm selalunya hampehhh…tak sampai setengah tahun dah mungkir janji…hahahaa….tapi rasanya sekarang ni lagi better dari dulu kot…rasenyer sekarang ni dah makin KERAS compare dengan dulu very the LEMBUT…

 

Member aku pun perasan kot aku makin ganas@brutal sekarang ni…hahaha…tapi takde la sampai hilang lemah lembut aku dulu tu…hehehhe… yuppp pengalamannn mengajar aku….merubah aku….

….

“Mila, I Cuma nak cakap yang I mengaku I memang bukan wanita yang cukup baik tapi I tahu I punya hati yang baik yang ikhlas…dan I dah serahkan hati tu pada lelaki yang I sayang/cinta dan I harap dia jugak dapat bagi yang sama pada i…dia yang I maksudakan…Tuah..”

 

“well, Tika…kalau u yakin dengan hati u then I advise u just go for it…tell him..”

 

“u takkan halang i? betul ker u tak kisah?”

 

“yaa…why should i?…i won’t stop u..i will not do that…kalau memang u dan dia saling sayang menyayangi so just go on…”

 

“Thank u Mila…I owe u this time….really thanx…”

 

(Drama Bicara Cinta – Astro Ria)

 

…..

 

“Mila…I tak peduli dia datang pada I ker or harapkan i…yang I tahu I dengan Tika dah tak ada ape2…u yang depan I ni adalah masa depan I dan dia adalah history dalam hidup i….i tahu dia datang sini Cuma nak dengar penjelasan dari I dan i tahu dia pun tahu yang kitorang dah takde ape2…”

 

“Tuah…I tak tahu….sebelum dia datang balik…yaa I memang suka u..i happy bila dengan u..tapi sekarang I tak pasti dengan hati i…. I tak nak rasa bersalah….sedangkan I tahu ada orang yang sedang tunggu u dan harapkan u…”

 

….

“Tuah..makcik nak cakap pasal Mila….Mila ni keras hati sikit…memang dari dulu dia macam tu kalau dia tahu sesuatu yang dia suka tu ada orang lain suka..dia tak akan rampas…Tuah je yang boleh pujuk dia mungkin hati dia boleh lembut sikit….”

 

Again n again….korang tahu la aku memang suka dialog2 sentap…ahaksssssss… aku tengah boring ni sebenarnya……nak cerite banyak tapi malas nak susun ayat…heheheh….

….

(psssss korang jangan mengalah tau walaupun ‘dia’ yg korang cinta tu ada ramai yg suka or ada someone ker or ade yang nak cuba potong line rampas kecuali ‘dia’  dah direct BAGITAU yang DIA TAK CINTA korang or dah BERTUNANG or KAHWIN okayyyy….kalau takkkk….FIGHT for YOUR OWN HAPPINESS + HIS Happiness too laaa OKAY….TRY FIRST before Lay Down Your Arms…ahakssssssss….)

 

“Cinta tu kadang tak perlu ditunjukkan…”…errr dialog mane ntah semalam aku dengar…errrrr kalau tak tunjuk camne la orang nak tahu awak tu cinta ker tak kannnn?…uhukkk uhukkk….tapi kadang takpe “doa dari jauh”…..BINGO..

