Tags

, , , ,

 

Sheila On 7 – Betapa

 

 

 

seminggu setelah kau pergi
teman silih berganti menghiburku
berkata semua teratasi
kan terus sembunyi di balik senyum palsu

ku dengar dirimu tak sendiri lagi
betapa hancurnya hati jiwaku

setahun setelah kau pergi
ku masih sembunyi di balik senyum palsu

ku dengar dirimu tak sendiri lagi
betapa hancurnya hati jiwaku
betapa hancurnya, na na na na naaa

tolong bantu aku melewati semua, uuu

….

saje boring..terlayan lagu ni plak…(errr tajuk tu teringat lak lagu stuck in my heart..hahaha..)…

tipu la kalau kata aku dah 100% lupa kan or dah erase abis kan…hemmmm…mungkin kalau ada cat baru hemm baru la dapat tutup cat lama yang lusuh tu well kena make sure dah kikis cat lama jugak sebelum tampal cat baru kan..ahakssss….;P so ade sape2 bermurah hati nak suggest cat baru yg berkualiti dan tahan lama ker?..hahahhaaa…..(jangan layan aku tengah sengal..hehe..)

Betapa – Sheila on 7

….

Bella: “Mia..itu dulu tapi sekarang tak..”
Mia: “huhh..saya bukan ape..saya kena jaga hati saya..saya taknak hati saya sakit macam dulu..lebih baik saya kahwin dengan orang yang tak sakitkan hati saya daripada saya kahwin dengan..huhh..”

bella: “Mia..saya tahu ape yang awak rasa sebelum ni..tapi tu dulu tapi sekarang dah takde lagi..”

Mia: “No..saya dah bertunang dan saya akan berkahwin..saya nak lupa ape semua yang dah jadi kat saya sebelum ni..dan saya nak teruskan hidup saya..susah ker awak nak faham?!”

Bella: (senyap..)

Mia:”Bella..kenape ni?”

Bella:”Mia..tolong la..tolonglah terima rayyan..”

Mia:”huhh..kenape ni?”

Bella:”saya harap sangat awak terima la rayyan..kalau awak tak buat macam tu..musnah semuanya..musnah..”

Mia:”ape yang musnah?”

Bella:”Mia..awak la satu2nya harapan saya mia..”

Mia:”saya tak faham..”

(dengan sedu sedan) Bella:”kalau nak dibandingkan awak dengan saya..awak jauh lebih baik dari saya..dan awak la orang yang paling sesuai..yang paling sesuai sekali mia..”

Mia:”sesuai ape ni?”

Bella:”sampai masanyer nanti awak akan tahu mia…..mia..tolong lahh…tolonglah terima Rayyan balik..dan tolong jangan bagitahu Rayyan yang saya datang sini jumpa awak yaa..takpe la..saya balik dulu..”

 

….

Sesalku – Sahrul Gunawan

Bila saja aku tahu kan begini saat ini
Takkan ada perpisahan di antara kita berdua

Dan kini kusendiri tiada engkau bersamaku
Mengapakah kau yang datang lagi
Dan menghiasi indahnya relung hatiku
Oh hanyalah satu sesalku
Terlalu cepat ku mengambil keputusan

Dan kini kusendiri tiada engkau bersamaku
Mengapakah kau yang datang lagi
Dan menghiasi indahnya relung hatiku
Oh hanyalah satu sesalku
Terlalu cepat ku mengambil keputusan

Ingin kuulang lagi saat saat yang indah
Adakah kau inginkan aku kini tuk bersama lagi…

Dan menghiasi indahnya relung hatiku
Oh hanyalah satu sesalku
Terlalu cepat ku mengambil
Terlalu cepat ku mengambil keputusan
Terlalu cepat ku mengambil …
Keputusan

