nak cerita tapi adoyaiiiiii ngantuk giler….mata ni dah nak tertutup jer…hemmm…

nape aku rasa boring giler ni….
rasa macam ada yang ‘tak cukup’…
nape rasa macam jasad aku jer kat bandaraya ni tapi jiwa entah melayang ke mane..
hati pun entah ‘rasa’ ape ek aku pun tak mampu nak tafsir…
nape aku rasa macam tak suka or tak minat tapi
tak tahu pada ape…hemmm…
nape aku rasa macam nak lari dari semua ‘benda’…

i feel lost….urghhhhh…what’s wrong with me?…why am i feeling like this hahh…arghhh…

Advertisements