Tags

, , ,

korang…..ade sape2 nak teman aku gi makan kat ‘The Cave’ tak??? hehehe…

errrr nama pun “The Cave – Couple cafe & restaurant”…..soooo…hehhehe…;P

tolong la aku teringin giler nak pergi tempat ni….kebetulan aku tersinggah member aku nyer blog…pas tu terus aku usha sumer blog yang ade gambar The Cave nyer tempat..suasana dalam dia perghhhhh pas tu makanan dia plak….ishhhh suasana menarik la bebbbbbb….jommm!!!!!!!!!

The Cave

The Cave

tengok laaa…..menarik kan…

inside The Cave

inside The Cave

ala-ala romantic gitu..tapi bleh jer dengan geng2 kot…

….

alamak banyak sangat gambar yangcantik la..so korang tengok sendiri la kat website bawak ni…

http://kampungboycitygal.com/?p=386

http://kampungboycitygal.com/?p=386

The Cave

The Cave

pinjam photo ni…suke gilerrrr….;D

oppssss lupa lak nak bagitau…kat SS2/61, Petaling Jaya…..;D

Advertisements