Tags

, , ,

“InsyaAllah jika belum ke MEKAH, Harap pakaian adek tutup aurat lengkap sempurna, bila ALLAH RIDHA & RAHMAT pasti bahgia dunia akhirat. Mulakan sesuatu ibadat dgn sempurna. Urusan bertunang dan bernikah adalah Ibadat bukannya sekadar adat.”….

hehheheee….bunyi macam suspen jer ehhhh…hahahaha…wellllll guysss…this SMS not for me la…my uncle silap hantar mesej…dia nak hantar ke adik dia (mak ila) tapi dia hantar kat aku la plak…ahakssssssss……..so korang tahu kan point aku nak citer ni mak cik aku (umur dia 28) nak bertunang deepavali ni 25hb….errrkkkkkkkk lepas ni mesti semua mata + pertanyaan2 akan beralih pada aku plakkkkkk…adoyaiiiiiiiiiii…before this boleh sembunyi lagi belakang mak ila aku coz tinggal kitorang berdua la kira yang ditunggu2 untuk settle dalam masa terdekat kan…so nampak gaya mak ila nak settle down dah…hemmm…mesti diorang nak suruh aku cepat2 jugak coz nak buat serentak ngan majlis mak ila nanti mybe nx year kot….alamakkkkkkkk beb….

aku takde calon pun….camne? ahakssss….alamak korang doakan la ek kot prince charming tetibe muncul depan mata ni..hahahhaha…….(sengal betulll…)….sekarang ni makin busy la beb…tak tersempat nak online pun…dah tak sekerap dulu boleh 24jam depan computer…hehehe…

….

tetibe aku terbace plak ayat ni kat majalah EH!

“jangan lama-lama bujang, nanti terlalu selesa sampai lupakan fitrah perasaan..”

errrr …..hehe…no comment….tapi betul gak la bila agak lama tak berkomitmen semula ni dah terbiase single la plak kan n seronok jer macam semua benda ikut suka hati sendiri kan takde nak kisah orang lain sangat…pegi sane sini slumber jer kan takde nak inform ke ape kan…errrr….hehehe….tapi takde la sampai tak kawan dengan lain jantina plak beb…kawan memang ramai tapi macam orang2 lain gak la nak dapat sorang yg betul2 serasi dan ada talian hati perasaan dan semua la tu yg payah tu kan….. hemmmmmmm…..aku malas nak cite topic ni tapi dah memang time2 sekarang ni asik topic ni jer yg HOT…..;P

…..

hehehe….complicated tak tajuk entry ni?? hehehee… kalau yg faham tu so faham kan betape serabutnyer chromatogram hasil dari injection of my heart sample thru HPLC…..muaaahhaaahhaaaa…. so many compunds inside the heart bertimpa-timpa sampai difficult to separate lagi…hahahaha…. so korang faham la kan condition aku sekarang ni camne kan…ahaksssssss….

….

teringat la ada sorang makcik aku yg tak kawin pun lagi even umur dia dah lewat 30 kot….dia berkerjaya n aku kira dah lumayan pendapatan kot…tapi very simple person….simple giler…bukan jenis yg nak vouge2 or nak melawa ke or nak berjenama sakan ker or nak menunjuk2 kekayaan ekr…humble gilerrrr….sangat2…kalau korang tengok mesti tak caye jumlah akaun bank dia dah berape banyak…hehehehhee…..dia tak lokek ngan anak2 buah ni….dia baik la…..life dia pun simple…hemmmmm…. saje je sekadar selitkan kat sini.,….;D

…..

ni lagi satu aku nak selitkan kisah dalam EH! kata lelaki…

pedih menusuk hati kata-kata mak. aku tahu hati mak terguris. kenapalah perempuan susah hendak bertolak-ansur dengan suami apabila tiba bab balik raya. mungkinkah bagi mereka, hati mereka sahaja yang sensitif? kalau mereka perempuan, ibu mertuanya juga perempuan.

“kesian anak mak, tak dapat balik raya. lagi senang, lagi susah nak balik. dulu naik bas, malam baru sampai, bila ada motor sebelum buka dah tiba, sekarang dah ada isteri, kena lebih yang sana. tak apa mak faham. nanti mak beritahu abah, tak payah bakar banyak-banyak lemang tu…”

