Tags

..”Aku berhenti Berharap..dan Menunggu datang Gelap..sampai nanti suatu saat..tak ada Cinta kudapat..Kau ajarkan aku Bahagia..Kau ajarkan aku Derita..Kau berikan aku bahagia..Kau berikan aku Derita..Kau tunjukkan aku Bahagia..Kau tunjukkan aku Derita..”

oppssssssss….aku memang suka lagu ni la….hemmmm bila mood swing kadang laju jer tangan aku terus capai phone then layan lagu “berhenti berharap – Sheila on 7” ni……kalau tak pun aku akan layan lagu “Tiada lagi – Amy search”……atau pun aku akan layan lagu “Takdir Cinta-Rossa”…or “sampai menutup mata -Acha”….”loneliness – babyface”…..hemmmm aku banyak suka layan lagu indonesia la…alamak sorry la beb.,…hehe…aku jugak suka layan mix.fm…hehe…fly.fm…emmm hitz.fm jarang la kecuali kalau aku nak dengar gotcha jer…;P….well biase la jiwa lembut kan…tapi ade time2 bengong aku layan gak lagu yg serabut jiwa..time tu aku layan nickleback gak….hahaa…kalau aku tengah nak lepaskan rasa hati aku akan layan R&B hip hop giler2 aku akan buka kuat2 dalam kereta dengan tingkap open semua…berdentam-dentum rasa macam puassss……

kalau tengok aku drive dengan muka berlagak + sombong nak mampus tu maknanyer mood aku tengah tak elok la tu so memang sorry la aku tak akan perasan sape2 keliling aku…ahaksssssss….. hemmmmm alamak lapar la…ok la aku nak lunch dulu…nanti2 sambung lagi…hehee….

