if someone said “i’m lying”…do u believe that he/she is lying?

if someone said “i’m not telling anybody except you..yaa only you know that..”…do u believe that only u know it?

hemmm pening ker fikir…hahaha…sorry la beb…saje je buat pening kat sini…tapi memang betul kan macam mane kita betul2 dapat bezakan antara yang BENAR dan yang TIPU….ala sedangkan barang2 kat luar tu kalau aku letak yang original dengan yang tiruan pun korang tak dapat bezakan betul tak??? inikan pulak sifat manusia kan??? lagi la susah nak bezakan mane yang betul mane yang palsu…huhhhh….

that’s why i trust nobody….ada certain limit jer boleh trust…

“hari tu kan u cakap u pernah bla bla bla…”

“u percaye ker i cakap tu betul…kalau i tipu jer…”

“haa..kalau camtu sama la…u tahu ke bila i cakap betul ker tipu..haa..u tak tahu jugak kan…”

“tak..i tahu bila u cakap betul or tipu..”

ohhhhh come on la….kadang2 benda yang tipu tapi kita percaya bila benda yang benar plak kita kata tipu…so……..jangan mudah sangat percaya orang…jangan terpedaya dengan kata2 orang or mulut manis or wat so eva….

kadang geram jugak aku….mentang2 la aku ni lurus….selalu jer kena permainkan eh….korang tahu aku selalu fikir baik jer pasal korang….aku tak pernah terfikir yang korang nak tipu aku or nak permainkan aku ker or wat so eva…tapi bila ada yang suka nak amik kesempatan atas kelurusan aku ni memang ‘panas’ jugak la kan…..aduhhhhh…aku memang straight jer la…malas nak melencong sane sini so kalau korang cakap betul ker tipu ker aku main percaye jer la…so kalau korang tipu korang tanggung dosa sendiri kan so aku tak terlibat ape2 kan….hahahhahaaaaaaaaaa………..

mama aku pun selalu cakap aku ni lurus bendul…hahahaa….aku ni tak tahu ape2 tak tahu pun kalau orang nak gunakan aku ker or nak mainkan aku ker or nak amik kesempatan ker…yang aku tahu…aku tak aniaya orang…. orang mintak tolong so aku tolong…..orang cerita aku dengar jer…orang kutuk aku dengar jugak tapi buat derkkk jer la….orang laser2 or sinis2 or sindir2…adoyaiiiiii ade aku balas balik ker kat korang….alamak beb memang korang silap cari lawan la…hahahaa….

aku suka kalau korang sakit hati sendiri balik coz tak dapat tindak balas dari aku…hahahhahaaa……aku buat muka seposen jer la…hahahaa…..aku suka bila orang sakitkan hati aku pas tu dia rasa bersalah balik sendiri coz aku buat macam takde effect ape2 pun….hahhaa…aku suka bila korang rasa bersalah coz aku masih layan baik…aku suka bila korang tak percaya yang aku ok jer or aku tak terkesan sangat pun…hahahhaa….aku suka bila korang tertanye2 bila aku diam jer tak jawab pun…hahahhaa….

fire…fire….bomb…last2 semua padam coz yang korang gi fire or bomb dalam laut luas ni kenape kan sah2 la takde effect….padam abis semua…ahakssssssssssssssssss….

