Tags

, , , ,

hemmm…i think i need to see the doctor again la…last time i met her, she gave me 2 options whether i want to try stabilize my hormone back by being cool/relax kira tak stress or serabut emosi lagi supaya boleh normal back my hormone…or she can give me some pils yang i perlu makan selama 3months to stabilize the hormone back…hemm…i think i failed to do the 1st option tu la…coz till now still tak normal….rasaye dah tak stress tapi tak tahu la kalau aku yang tak perasan aku stress…hahahha….wateva la….

…..

hemmmm….takde citer best….ade nak cite tapi macam malas nak type plak….

– aku dah ada 1 keta James Bond yang Alpine blue color tu….so 6hb ni nak gi beli yang Aston martin black color tu…..hemmm…ayah aku nak…+ aku pun nak…hehehhe….

– aku dah tengok movie “my Bestfriend’s Girl” sabtu lepas dengan ita….simple jer cite dia tapi banyak ayat2 censored….18PL kan…ahakssssss….aku rasa macam banyak cut jer…tersekat-sekat….ahaksss….

– aku ikut my bestfriend gi lab keje dia ahad lepas kat vitagen…hemmm baru tahu camtu ek…hehe… brekfast kat k.j coz area dekat kilang tu banyak tutup….saje info member lame skali kalau nak join tapi dia cakap dia tengah breakfast dgn family dia so ok la…

– tadi berdiscuss pasal tikus la plak….bila nak abiskan order tikus2 tu….

– petang ni lepas keje…diorang ajak gi Gym….so maybe aku nak gi layan jugak la…bagi relax sikit kan…ahakssss….

– budget untuk asset dah abis so kena la tunggu RMK10 plak….ni bertimbun instrument nak di order lagi ni…aku dah tak tahu mane ntah space nak letak benda2 ni semua…kalau orang safety masuk mesti aku kena bebel teruk…tak selamat betul lab ni…hahaa…..adoyaiiiii… bila masa aku nak mahirkan semua instruments ek…boleh boleh….yakin boleh….ahaksssss….

– hemmm tak lame lagi ni dah start la keje2 research lak….ni tengah nak merngorder segala perkakasan n raw material yg perlu…phewww…

“eh…i dah bagi kat u kan quotation harness tester semua tu?”

“errr takde pun en.T….”

….

“en.T,,,jangan marah ek…(sambil tunjuk envelope yang rupenyer berzaman dulu ada dalam simpanan aku..)

“haa…ade kan?,.,”

hehehehee…..aku terlupa la beb…banyak sangat document…silap2 mix up semuanyer…ahakssssssss….

…..

– aku rasa hujung minggu ni aku nak balik kampung la….hemmm tu pun kalau cukup budget…hehe… tetibe aku rindu la nak balik….pehal ntah jiwa aku akhir2 ni….takde la stress pun or pressure sangat ker…aku rasa ok jer biase2 jer cuma maybe emosi tu macam main lari-lari la plak….

aku dapat sms ni:

“askum lis, ape kabar?..keje mane sekarang?”

“lis, reply la sms saya..”

“lis, malam ni kalau saya call awak boleh x?”

“askum lis, nk tnya ni..awk dh kawen ke?”

tetibe plak mamat ni hantar balik sms2 camni (ni mamat yg aku citer yg terserempak kat dataran dalam entry lepas tu yg awal2 dah propose)…lame dah senyap..tup2 berderet plak dapat sms2 camni skrg ni…aku tak reply back pun….entah ek….malas kot or takde hati…

in fact, aku tak tahu ape hati aku rasa sekarang ni…macam takde ‘rasa’ jer…beku kot….payah gak nak cairkan kot….ntah ek…tunggu la kot ada orang yg nak tolong cairkan nanti…hahahhaa….hemmm bila aku fikir2 aku rasa kesan aku ter’crazy’ pada someone yang ‘itu’ yaaa yang baru tak baru gak la..memang mengalahkan kesan tattoo kot…entah makhluk tu datang dari mane ntah tetibe aku ‘bengong’ jap…huhhhhh…tapi bila aku dah buka hati pada ada ‘someone’ lain tu plak dia dah ada ‘someone’ plak dah so sekarang jadi la camni…beku-sebekunya,….terima kasih la kalau nanti ada yang nak tolong cairkan…hahhahaaa…sengallllllll…..adios..

