Tags

, , , , ,

aduhhhhh aku tak faham betul la…pehal la ada orang2 yang kaki pecah masuk umah orang ni…aduhhh…punya la banyak keje..nape la gi buat keje yang boleh sumbat diri ke kandang besi…adoyaiiiiiii… bestfriend aku call pagi2 tadi inform aku yg umah dia kena pecah masuk semalam…so hari ni dan beberapa hari dia minta aku temankan tido kat umah dia teman dia… so semua solex n kunci ditukar baru dah….aduhhhhhh pening kepala aku….ape ek boleh buat bagi diorang ni serik buat keje2 bongokkkkkkkkk ni…huhhhh menyusahkan orang dah tu korang menambah dosa jer kejenyer…tak faham betul la aku….hati korang yang mencuri tu dah tertutup ker?dah gelap gelita ker hahh??….

ikut hati aku nak jer aku letak tiap pintu n tingkap kalau ada “auto penyembur air lada” biar berdarah bernanah mata diorang tu silap2 biar sampai buta haaaa baru la insaf time tu kan……huhhhhhhh…

hellloooooooo kalau nak guna ayat “Terpaksa” wooohoooooooo takde istilah terpaksa mencuri okayyyyyyyyy…….daripada hang terpaksa mencuri tu baik la hang tu cakap terpaksa jual diri ker kan….sorry la beb kalau ayat aku bunyi kasar sket coz memang gerammmm…..aku rasa orang2 camni tak tengok TV kot….aduhhhh aku guna ayat kawan aku….”nak seribu daya tak nak seribu dalih kan”… ahaksssssssssss…..kalau dia tu cakap terpaksa mencuri sebab nak biayai kos operation anak yg sedang hujung nyawa so boleh la gak dipertimbangkan…ni kalau hang mencuri sebab nak “senang’ dapat duit…adoyaiiiiiiiiii….baik hang gi jadi kuli jual dadah camtu…..ok2 sorry again kasar lagi sekali….arghhhhh……..

agaknyer korang rasa kan kalau aku beli bekas letak barang kemas tu tapi dalam tu aku letak tali gantung…agak2 time diorang buka tu ter’INSAF’ + Sentap tak ek….huhhhhhh…jangan sampai aku buat betul2 lak….eiiiiiiii geramnyerrrrrr camne la nak hapuskan orang2 camni…menyusahkan tau… susahkan orang nak berjaga-jaga nak fikir macam2 la…dah la otak sedia ada penuh fikir2 banyak benda…hantu2 macam korang tu pulak tambahkan lagi serabut kepala nak fikir…huhhhhhhhh…

…………

semalam kitorang beramai2 gi aktifkan diri bersukan kat Sports centre kat roof top plaza Bintang sek.7, shah alam….errrrrrr kalau ade terperasan aku kat situ tegur2 la ek…hahahhaa…semalam aku berdua jer perempuan yang bersukan di antara berpuluh2 lelaki yg main futsal n layan badminton gak…ala slumber masing2 buat hal sendiri…tujuan nak bersukan so aku tak pandang keliling ok(chewahhhh)…focus main badminton…ahakssssssssssss…..

