Tags

,

“awak tak percaya ke saya cakap ni…saya memang dah jatuh cinta dengan awak..saya nak kahwin dengan awak betul-betul ni..”

“kalau awak betul-betul suka dengan saya..awak nak kahwin dengan saya kan?..haa..tu..pergi jumpa dengan abah dengan along saya..minta izin dengan diorang..saya tak boleh buat keputusan..saya ni kira masih hak abah lagi tau..”

“..saya ok..sekarang pun saya boleh gi cakap dengan diorang..”

“haa?!…sekarang?!…”

“ehh ain…saya betul ni..saya serius..!”

….

tok tok tok….

“pakcik..nama saya Rosyam bin Bahrin, saya betul-betul dah jatuh cinta dengan anak perempuan pakcik, Nurul Ain bt Ismail, jadi saya datang ni sebab nak minta restu pakcik untuk berkahwin dengan dia, nanti saya akan minta mak saya datang untuk meminang dia..”

phewwwwww….hahaha… ni dialog drama Mertua VS Menantu kat Astro Ria…hehhee…. ni aku tengah takde keje la ni…tunggu adik aku balik kerja…then petang nanti gerak balik shah alam….hemmmm…macam malas jer kan…tak puas duk kat umah ni…hemmmm…jap lagi nak keluar jap nak gi lepak ngan mama n ayah gi makan ROTI BAKAR Kluang railway station yg kat tepi stesen keretapi…hehe…nak mengimbas zaman aku lepak time sekolah-sekolah dulu…ahakssssssssss….;D

