Tags

, , , , ,

 

Semalam balik dr kampong sepanjang jalan sampai ke shah alam hujan jer…lewat malam jugak la sampai…kepala aku dah rasa melayang-layang jer mungkin tahan ngantuk time drive tadi…ada rasa nak termuntah pun yer…pening semacam jer…kaki lenguh yang amat sampai aku tak boleh nak tido….so aku pun layan la drama kat RTM tajuk “Biarkan ia berlalu”….drama lama arahan Rashid Sibir membariskan pelakon yang hebat2 jugak…ida nerina, Mustafa kamal, raja azura, rusdi ramli, mak nani, dll…..punya la syok aku layan (walaupun cerita dia tak la menarik sangat tp gue layan gak la..) kan tetibe part ‘ending’ drama tu jer aku rasa macam nak baling bantal ke TV jer….huhhhhhhhhhhh…sengalllllllllll betul…..

.

Ok ok…aku la yang expect happy ending kan coz biasa cerita melayu mesti hepi ending kan….sekali luar jangkaan plak…chehhhh….satu yang aku tak faham…adakah alasan mereka sebab ‘EGO’…..nape plak last2 ida nerina tu pergi bawak diri lagi sekali terbang entah ke mane plak..adoyaiiiii sedangkan dah luahkan pun pada mustafa kamal tu….ending tergantung ni yang aku rasa nak bakar panggung jer…ahakssssssssssssss… yer la kira pengakhiran cerita pandai2 la korang semua fikirkan mengikut imaginasi masing2 yerrr…hehehe…aku ada imaginasi aku sendiri…ahaksssssss….

.

Ni aku nak buat sesi maki hamun + sesi lepas geram (aku tak kata aku tak pernah buat salah macam kat bawah2 ni tapi suka aku la nak lepas geram jap coz hati aku tengah panas membara ni…so kalau korang tak puas hati, korang lepas geram tempat lain plak la….kalau orang FAHAM concept tentu faham makna tulisan ni sekadar meluah rasa utk meringankan beban REALITI…ahaksssssssss…)

 

Tadi pas keje aku gi hantar adik aku kat Pudu…huhhh yang makiin buatkan kepala aku yg melayang ni lagi tambah pening…huhhhh traffic sepanjang jalan la….berapa banyak la kurang pahala aku asik maki orang jer dalam kereta…huhhhhhhh…. Memang macam b*ngkai betulll….. kalau nak terhegeh-hegeh amik lane kiri sekali la beb…kalau macam sure tak sure nak berhenti tepi tu bagi la signal siap2 ni terase macam nak sondol jer keta hang…huhhhh…..kalau ko keluar dari simpang tu buat la cara keluar dari simpang…ape ko ingat semua driver asik nak praktikkan kecekapan mengelak kereta kau jer ker hahhh……yang naik motor plak…helloooo kalau korang yg tak ganti lampu tu so ape korang ingat semua mata orang ni ada kuasa X-ray ker boleh Nampak korang hahhhh….mentol lampu tu lebih berharga ker nyawa korang lebih berharga hahhhh…. Yang bus gedabak besar2 plak..hellooooo ape korang ingat jalan tu korang punya sorang ker hahhhh….elok2 2 lane…sumer jadi 1 lane…huhhhhhhh….lepas tu yg berhenti tepi2 jalan ikut sesedap rasa tu…hellooooooo ape la salahnyer gi masuk tempat parking yg tersedia…huhhhhhhh… bayar duit utk parking rm3 lebih berbaloi ker Saman polis lebih berbaloi hahhh….jawab la kalau berani….. ahhhh lantak korang la tapi yg aku geram kalau tindakan korang tu menyusahkan aku n org2 lain……

 

Arghhhhhh…sebenarnya aku yang tak sihat hari ni n mood aku pun lari la jugak so tu yg terkeluar la semua ni…kalau hari lain slumber jer aku layan karenah2 kat jalan raya ni tapi hari ni terus naik ke kepala la…berdenyut dibuatnya so aku nak tulis la…..adiossssss…

