Tags

, , , ,

aku cuma nak cakap…aku terasa hati…tu jer…

aku tahu no reason pun aku nak terasa hati or kecik hati pun…

tapi dah tetibe terasa hati nak buat camne…

(aku tahu *** takde niat pun in fact tak tahu pun kot tapi aku sendiri yg terasa..well takpe la..)

“sakit kan kalau nak tipu hati sendiri??”

 

(sape suruh aku yg gatal cari sebab nak sakitkan hati sendiri kan..memang tak de orang suruh pun…pehal la aku yg nak tempah ‘tiket’ nak terase hati plak kan…)

..

 

“sakit kan kalau cuba ‘gari’ tangan sendiri?? sakit kan kalau cuba ‘pin’ or ‘lock’ hati sendiri?? sakit kan bila cuba maintain senyum sedangkan berjalan atas batu2 tajam refleksologi?? sakit kan bila keinginan bercanggah dengan realiti or requirement yg ditentukan?? sakit kan bila cuba berpaling dari lihat pelangi yg dikagumi?? sakit kan bila cuba koyak helaian diary or entry yg paling disayangi?? sakit kan bila cuba pejam mata berlagak buta sedangkan punya mata yg mampu melihat dengan jelas dan nyata??? sakit kann??”

sakit kan bila realiti itu menyakitkan?? sakit bila cuba geleng kepala sedangkan hati meronta untuk mengangguk kepala???

 


Advertisements