Tags

, ,

Please Allah….

Hanya Engkau yang Maha Mengetahui….

aku sangat sedar yang aku bukan untuk lelaki ini…

dan aku tak tahu aku ditakdirkan untuk leaki yang mana…

aku tak nak ada perasaan sayang atau cinta untuk lelaki yang bukan untuk aku, Ya Allah…..

aku sedar aku masih punya banyak kekurangan diri jadi aku tahu aku tak layak bermimpi untuk dapat seorang yang jauh sangat hebat dari aku mungkin….

cukuplah aku dijodohkan dengan lelaki yang menyayangi aku dan yang mampu aku sayangi juga, menyintai aku dan yg mampu aku cintai juga, ikhlas hidup bersama dengan aku, susah senang sama2, lelaki yang berhemah, beriman, cukup mampu untuk menyara aku dan keluarga kami nanti, aku harap sangat kasih antara kami tak akan pudar hingga ke akhir usia…yaaa… aku mohon dengan sangat…

semoga aku bakal jadi isteri dan ibu yang bertanggungjawab dan mampu memikul apepun beban di bahu…..insyaAllah….

Please Allah….aku mohon dengan sangat….yaaa mohon dengan sangat….

aminn…

