Tags

, , ,

whoever I have in anyway hurt their feelings…I’m Sorry….yaaa sorry….

credit to owner of the photo-taken from google

ni petikan dari lirik lagu -Bukan Superstar-Project Pop-

Tapi kenyataan aku bukan siapa-siapa
kuingin engkau mencintaiku apa adanya
Ku bukan superstar kaya dan terkenal
Ku bukan saudagar yang punya banyak kapal
Ku bukan bangsawan, ku bukan priyayi
Ku hanyalah orang yang ingin dicintai
(aku suka dengar part ni jer time lagu ni keluar radio..heehe..)
….
hemm…tetiba aku terdengar lagu ‘KEMBALI PULANG-KANGEN BAND- ni terasa relax jer bila dengar melodi lagu ni + suara vokalisnya…hemmm..lirik takde kaitan cuma entah ek suka dengar plak….ni link kalau nak download try dengar lagu dia….cool….http://www.2shared.com/file/3499457/1593836d/Kangen_Band_-_Kembali_Pulang.html

bintang terlihat terang
saat dirimu datang
cinta yang dulu hilang
kini kembali pulang

lihatlah dia mulai bernyanyi
coba merangkai mimpi
cinta yang dulu pergi
kini datang kembali

wajahmu mengingatku
dengan kekasihku dulu
wajahmu mengingatkan
dengan masa laluku

reff:
kekasih yang dulu hilang
kini dia tlah kembali pulang
akan ku bawa dia terbang
damai bersama bintang

kekasih yang dulu hilang
kini dia tlah kembali pulang
betapa senang ku dendangkan
dan takkan ku lepaskan

wajahmu mengingatkanku
dengan kekasihku dulu
wajahmu mengingatkanku
dengan masa laluku

….

mungkin sebab dah hujung2 tahun dan 2009 bakal menjengah…hemmm mungkin antara faktor kestabilan diri aku tergoyah sikit akhir2 ni…hemmm…..sebab banyak yang nak difikirkan bila 2009 menjelang…banyak yang nak dirancangkan…moga perancangan 2009 lebih rapi dan tersusun dan mencapai target yang sepatutnya….hemmmm….

….

aku rasa 2008 banyak kisah ‘sakit’ aku…bukan setakat sakit dari segi fizikal tapi emosi juga… hemmm…banyak betul aku menangis…nope bukan hanya semata kisah cinta tapi merangkumi semua kisah kehidupan aku tak kira berkaitan family or kerjaya….

….

masih banyak tanda soal (??) yang aku biarkan lenyap tanpa jawapan….yup..biarkan tertimbus seakan tanah runtuh…lama-lama tapak asal pun terkambus dan dilupakan…mungkin hanya lepas 10 tahun baru ada yang teringat…mungkin…

“kau akan cuba tahan ke kalau ada orang keliling kau yang ingin melangkah pergi?”

“tidak…walau dalam hati aku ingin sekali tahan dia untuk jangan pergi tapi…kita tak perlu cuba ubah kata hati dia yang ingin pergi melainkan dia sendiri yang sedar dan jelas tentang keputusan hati dia sama ada untuk ‘tinggal’ atau ‘pergi’ bukankah begitu konsep sepatutnya?”

(bukan sekali ego untuk tidak ‘tahan’ sesiapa pergi cumanya biar hati ‘mengeras’ dan ‘mencair’ sendiri mengikut hukum alam bukan dengan kaedah paksaan atau menggunakan apa-apa mangkin untuk menggerakkan juga sesuatu proses itu..mungkin begitu…yaaa mungkin… membiarkan gravity yang tentukan mana duduk jatuh sesuatu itu dan bukan gigih menentukan kedudukannya menggunakan tarikan kuasa magnet…hemmm…ohhh sorry aku sangat suka dengan kiasan…yaaa…mungkin aku sedikit hipokrit kerana tidak mampu menyatakan sesuatu dengan terus terang dan telus…mungkin…)

 

..let the photo tells the story..

..let the photo tells the story..[credit to owner of the photo-taken from google]

