ni nak jawab tag dari en.demang yaaa…..

1. Senaraikan 10 perkara tentang org yang tag kamu;

# kenal beliau melalui wordpress.com.

# beliau berada di penang rasanya..(err betul ek?)

# beliau dah kawin n ada sorang wife sorang anak lelaki..(hehe..betul kan?..)

# beliau ni rajin jugak tinggalkan komen kat blog saya…(hehe..rajin2 selalu yer…thanx)

# oh ye, beliau baru gi langkawi hari tu..hehe…

# beliau teringin nak gi bukit tinggi plak lepas tengok gambar2 percutian saya di bukit tinggi..ahaksssss….

# ni baru 1st time beliau tag saya…..(errr..ni pun berzaman nak dijawab..ahaksss..)

# errrr kaki bola jugak la agaknyer beliau ni…(ye ke?..main tulis jer ni..)

# beliau…emmmm…haaaa…azam baru beliau untuk lebih telus dalam penulisan blog dalam menjelmakan diri beliau tanpa ragu-ragu…(chewahh.betul ker..pandai jer aku tulis..)

# beliau ni kalau tulis kat blog dia bawah kategori ‘blues untuk aku’…perghhh memang blues la selalunya…ahakssss….memang boleh tersentuh n ada mesej ‘dalam’ nyer…hehe..

Yuhhhooooooooo berjaya nampaknya senaraikan 10 perkara….hehehehee….

2. Tuliskan novel kegemaran kamu;

Novel kegemaran..ohhh sorry ni tak dapat senaraikan coz terlalu banyak yg digemari yaa…

3. Listkan 5 benda yang kamu sayang;

a) of course la kereta pengarang jantung aku tu…
b) mestilah nokia navigator aku yg banyak berjasa tu..
c) ohhh celcom broadband yg selalu berkepit dengan aku jer…
d) gelang tangan dan rantai leher yg melekap je kat badan ni 24jam….
e) errrrrr nak tulis jugak semua barang2 kepunyaan aku…hehe..sorry la takde nak spesifik lagi untuk yg ke-5 ni…dah semua pun aku sayang….

