Tags

,

..ehemmm...

..ehemmm...

ehemmm….laptop baru aku belum sampai lagi so tu yang lambat sket update blog ni…hehehe….

….

ni baru jer balik dari kl sentral tadi….bukan setakat gi kl sentral jer…tapi meround satu k.l malam ni…sempat gi makan nasi lemak sedap kat chow kit…..meround cuci mata tengok2 barang2 jualan tepi jalan kat situ….hemmm kalau takde orang bawak memang alamatnyer tak tersampai la aku kat kawasan ni….. ;P

…..

tetiba mulut aku macam terkunci plak tak terkeluar ape yang dah plan nak cakap tadi…hemmm…so kena tunggu esok plak la….tadi maybe sebab rushing sket so macam tak best plak nak cite lebih2 kan….so esok ada masa lebih sket bleh la berdiskusi panjang2 sket kot……harap2nyer la kan…….

…..

aku balik kampung sabtu pagi tapi singgah gi majlis kenduri kat segamat dulu then terus balik kg…..hemmm…dah sedia ke telinga aku ni ek???ni kena pakai filter banyak2 ni…ahakssssssssss….takde la saje jer….yang pasti sama jer macam biasa takde la teruk2 sangat pun kan…..cuma lainnya sket mungkin ‘isu’ ni akan jadi agak serius sket dibicarakan akhir2 ni sebab peningkatan nombor yang aku bawak tu kot……ahaksssssssssss……..

…..

apepun, tunggu jer la cerita aku seterusnya k…….aku pun tak tahu camne lagi….entah ek…..

..is it possible??..

..is it possible??..

