just nak cakap..aku tersentuh…tu jer….ada la benda yg buat aku tersentuh jap….jap jer sekali imbas…..

lain-lain, hari ni mengerjakan kepala orang…ahakssss….baru2 ni seronok la dapat tengok macam2 jenis activity wave otak org..takut kalau dah lame2 nanti naik muak bosan plak…..tapi aku seronok dapat belajar pelbagai jenis instrument kat sini…

….

ada plak yg buat aku tersentap….cumanya aku cuba fikir positif dulu la… tak nak la terburu-buru berprasangka buruk plak kan…..relax…. 

..

banyak je yg berlaku tapi macam takde cerita yg menarik nak kongsi dalam blog ni…..cerita yg ada pun ala-ala ‘suam-suam kuku’ jer….malas la nak tulis…

….

Advertisements