Tags

, ,

petang ni lepas tolong bawak org betulkan paip kat umah member aku…then terus bersiap untuk pergi cineleisure damansara…7.45 cocktail, 9.15 show Talentime movie arahan Yasmin Ahmad tu… dah dapat free so layankan jer la…hehehehe… kalau tak silap sinopsisnya lelaki tu bisu n pekak dan girl tu kacukan melayu inggeris…biasa berbilang kaum macam cerita yasmin yg lepas2…takpe nnt aku gi tengok then aku quote la dialog2 yg menarik k….;-)

…..

banyak perkara pelik yg kita nampak…hemmm..

– camne la aku boleh nampak gf & bf gaduh sakan sampai boleh main tendang kaki n bertumbuk tapi masih boleh stay lagi…giler apeee…baru couple dah gaduh sakan…kalau dah kawin ade yang main suka hati terbang pinggang mangkuk siap kena lempang terajang agaknyer…gilerrrr…huhh…cinta ape la namanya segilerrrrr itu…selisih betul…..

– camne la aku boleh nampak laki yang tengking isteri tengah2 pasaraya giant time orang tengah beli-belah barang2 umah…adoyaiiiii nape yer si suami tu tak jaga maruah si isteri?? isteri dia diam jer menunduk…laki muka bengis gilerrrr…. pelikkkkkkk….kawin atas dasar cinta ker or terpaksa????? pelikkk dunia sekarang…….

– emmm nanti aku sambung lain la…ni saje curi2 masa jap…..

orang selalu nampak aku ‘bertuah’…hemmm..tapi yg mereka nampak aku cuma ‘bertuah’ pada satu sudut kehidupan jer…tapi sudut kehidupan yg lain, aku tak pernah ‘bertuah’….entah bila akan ada ‘tuah’ untuk satu sudut itu??hemm..entah… ‘sakit’ la bila fikir so malas nak fikir… thanx pada budak-budak keliling aku ni yg boleh layan ‘sengal’ dengan aku sekurang-kurangnya menceriakan hidup aku sehari-hari dgn kehadiran mereka… sentiasa penuh gelak tawa n gurauan yg ‘sengal’ memang ketawa pecah perut jer at lab ni dengan gelagat budak2 ni…suka aku elayan…hahahahaaa… (mane tak dengan aku sekali jadi macam budak-budak…hahaha…tu yg ada orang ingat aku student lagi…hahaa…logic er umur i baru 23,24??errrkkkk…jauhnyerrrr…. đŸ˜‰ )

