hari ni aku terasa sangat utk ‘lari’ dr semua……..mungkin pressure or stress kot….padahal xde la ape sgt cumanya entah la malas nak komen…….salah n silap aku sendiri pun ade jugak…..kadang marah kat diri sendiri jgk sebab careless sgt….entah la….ni la sbb aku x suka nak cite psl tempat kerja or ape2 yg berkaitan dgn kerja aku..entah la…..tutup cite la…….

…..

kalau ikutkan dlm ‘masa’ skrg ini, bukanlah zaman utk ‘main-main’…huhhh…. aku pun ‘letih’….emosi letih, fizikal pun letih, otak pun letih…… tak payah la tulis detail kat sini…. faham2 sendiri jer la……. ;p

…..

aku suka bila saksikan benda2 ‘sweet’ berlaku depan aku….or tengok drama2 ker or cerita2 dlm novel ker or cerita2 dlm blog ker…….tipu la kalau aku xde rasa jeles sikit pun kan…ahaksssssssssss…..jeles n berangan benda2 sweet tu berlaku pd aku jgk…hahahahaa…bukan la jeles nak berdengki plak kan…..heheh…..k la lapar plak……… đŸ˜‰

