opppssss…alamak ape kesss plak la entry lepas2 ni ala-ala terlebih melodramatic sangat plak…….ishhh ishhhh….sorry la beb…..(errrr almaklumla ketidakstabilan hormon kot…)…….;p …..

abaikan la luahan yg lepas2 tu…syok plak layan siri drama ‘boys over flowers’…..heheee….so sweet……….cool…..smart………charming……. ;D

haaaa tengok…kejap emosi kejap dah tersengih balik bila tengok drama ni…hehehhee…..tu la jangan ada yg salah faham baca luahan dlm ni sudah la ek…kalau korang baca, aku tak kisah sangat coz korang dah terbiasa baca ayat2 aku yg sengal ini….tapi risau jer kalau ada tuan empunya diri yg aku ceritakan dalam ni yg terbaca takut2 kalau silap faham ape2 jer….tu jer la….

…..

aku suka bila….

– bila aku check hp dan ada voice mail yg ‘cute’ ditinggalkan…simple tp sweet….

– bila tanpa perlu bercakap dan duduk diam2 saja tp hati rasa tenang jer n happy berbunga-bunga….

– bila tengok orang senyum….hati rasa sejuk jer…..esp kalau yg senyum tu si dia yg ehemm ehemmm itu……ahakssssssss…….;p

