Tags

, ,

aku ada baca 1 blog ni dan every single entry yg dia tulis sangat menarik bg aku la..atau lebih tepat…dia bercerita soal life, love, true n honest feelings, +++..short, simple, touched, sweet, cool, ‘sentap’ jgk…hemmm..really nice… ūüėČ (buat aku ‘buka mata’..)

(btl kot….kt blh control siapa yg kt pilih utk cinta, tp kt xleh control how deep it can go….mungkin kt x patut nak demand lebih2, just berikan apa yg kt mampu, dan kalau kt dpt pulangan ape2, itu dikira 1 bonus kan….hemmm btl kot tulisan tu…hemmm….)

….

kalau lari

aku cuba tak kejar

kalau pergi

aku belajar lepaskan

kalau diam

terima kasih buat aku risau

kalau senyap

terima kasih beri tanda tanya

kalau hai hai

aku sambut dengan senyum

kalau bye bye

cuma perlukan intonasi yg tepat

dan aku masih boleh tersenyum

don’t worry….

huhhhh….’kasar’ sangat ker bahasa aku tu…hemmm…. elok la tu daripada aku menulis dgn emosi ala-ala melodramatic kan lebih baik la ala-ala slumber takde perasaan tu kan……. takkan plak aku nak tulis, kau tahu tak berapa titis air mata aku dah basahkan pipi ni? berapa laju degup jantung aku risau tiap saat? berapa sesak sampai jammed otak aku fikir jawapan yg tak pernah ada soalan pun? atau kenapa tak bagitau awal2 kalau hanya sekadar ‘permainan’? ………………………takkan plak aku nak tulis camtu kan kan?

ok actually i’m not in a good mood today………….sangat la bad mood….entah ape kes agaknyer….malas la nak story………….macam2 plak nnt terkeluar cerita…..

