hemmm….kat ‘area’ ni dr bilik aku diami ni, broadband weak giler signal…nasib baik ada wireless tp signal pun mcm segan2 jgk…tp bleh la utk aku update blog ni…heheh….. 😛

boring jgk coz malam tak tahu nak bt ape kat ‘desa’ ini….lgpun aku bukan bwk keta nak merayau n klu nak merayau pun, mak aiiii jauh giler…hemmm… so layan la t.v….time ni cite apepun aku layan jer..asal boleh jer la….so far so good…makanan sedap…(sebenarnya aku dah pernah dtg cni n stay cni dulu time kena bt research ms study dulu…so ok jer la..) …

ni sbb boring la yg aku conteng jgk kat sini walaupun xde cite menarik lg nak story…cite personal ade la tp takyah la story kat sini kan….nnt aku kumpul cite lain la bila ada yg menarik di ‘sini’ k…. 😉

(ohhh lame jgk kat sini, bila di kelilingi dgn ibu2 muda dan veteran…banyak aku dengar cite pasal baby/anak…mesti rindu giler klu dah berminggu-minggu kat sini, dah la jauh kedalam kan….hemmm…ohhh aku baru expose sket psl ‘breast feed’,err maksud aku pasal penggunaan ‘pump’ utk suck susu tu…errr sblm ni jst dengar2 camtu jer tp arini baru ‘faham’…oppssss….)

baru jer tp dah terasa rindu pd macam2….emmm macam2 la….. 😛 (psstttt: siapa la yg lebih ‘nakal’ agaknyer ek?…ahakssss….)

