Tags

baru abis dinner….hehehehh…..banyaknyer makanan….tamak sgt amik sampai x abis pun…hehehe….menarik betul persembahan sekarang coz buat tayangan video drama ala-ala production sendiri semua…creative btl staf2 ni ek….ada bakat berlakon, ada bakat menari, ada bakat mengarah, ada bakat menyanyi, ada bakat main gitar, ada bakat ehhh macam2 la…..sempoi la tengok video2 ‘drama’ yg ditayangkan….hehehhh…. đŸ˜‰

….

kat bwh ni gambar bdk poyo…ahaksssssssssss….. x plan pun nak melaram ok….tp kebetulan gi pekan ada expo terjumpa la blous yg comel so pakai la yer…..aku tahu org puji baju tu jer yg comel, bkn termasuk orgnyer ek….hehehhh…..makin gelap aku sekarang…ishh22……

dinner induksi

dinner induksi

...merah hitam putih..

…merah hitam putih..

oppssssss cukup la gmbar tu ek……banyak lagi amik gambar n video lg td…hehehe…tp tgk la nnt klu rajin aku upload….tp mcm malas jer kot lgpun nak jaga gak privacy org lain kan….ni klu diorg terjumpa haru gak….malas nak panjang cite….aku just suka2 jer saje share kat sini tp takde niat pun nak dedahkan identiti keseluruhan….sekadar sipi-sipi jer cukup la tu….aku x suka nak tulis pasal kerja kat blog ni….k la ni pun nak release tension b4 exam….ala2 korean girl jadinya, tu la tema agk susah kan…klu kat k.l takpe gak bleh cr bahan2 nyer….kat sini alamat main bedal jer la…ahakssssss….

ok la…mata pun dah mengantuk…..ehem ehemmm sebenarnya kan…hehe… ada la gak makhluk Tuhan yg tersempat pandang….normal la kan ‘pandang’ jer ok, takde nak menggatal lebih eh….hehehh….oppssssss tutup cerita… đŸ˜›

