dah dengar tak lagu kris yg baru…’aku wanita biasa’…. antara petikan liriknya…

Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

….

saje jer….pagi2 ni dah hantar mama n ayah aku gi kursus haji…. moga dipermudahkan semuanya…moga berjalan lancar segala urusan mereka…

(kalau ikutkan mmg diorang bawak keta terus, tak payah aku hantarkan..hehehhh…tp anak dia ni kan ‘gatal’ sket nak pakai keta (maklum la kali ni balik naik bus, jumaat tu sepanjang naik komuter, lrt, sampai ke pudu aku pakai face mask…perghhhh 1st time rase situasi ala-ala ni…mcm nak lemas rase..)….tu yg berhantar arini sbb aku nak guna keta gi jumpa tuttttttttttt….hehehehhh…. ada la makhluk Tuhan tu turun kluang kan…. ikut hati nak aje jumpakan ngan mama n ayah aku….tp takkan plak la aku yg nak pelawa kalau org tu tak kata ape2 kan??….mcm x serius jer kan?? ntah la…. klu ditakdirkan terserempak ade la…klu tak, takde la kan…aku tak tahu la….malas nak ulas pnjg lebar dah….terserah…. tapi kan, rajin jgk dia turun dr j.b ke kluang jmpe aku kan?? nak kata x serius tp rajin ada inisiatif plak, nak kata serius mcm tak plak…entah….ker sbb dia boring saje isi masa lapang….entah la ek…..  tp klu nak suruh aku dr kluang turun j.b tu mmg xde la aku turun coz jauh gak la mcm x berbaloi…yer la pastu aku dah nak blk k.l plak kan…..letih badan jer….emmmmm…..entah ek….. ‘akak keliru la dek..’…. ahakssssss…. :P)

..taken from somewhere

..taken from somewhere

Advertisements