opppsssssss…..

ok ok….lame sgt plak entry happy hours tu…takut plak aku ter’over’ feeling…. xde ape nak story sgt…xde yg ptg sgt berlaku beberapa hari ni… mcm biasa la rutin bulan Ramadhan…

syok gak singgah gerai2 ramadhan…rambang mata…

cuma mencari-cari masa utk buka puasa kat luar plak… 😉 dgn kwn2 or dgn siapa2 la yg nak teman aku berbuka sama kan… 😛

(akhir2 ni aku suka guna perkataan sekerat/separuh….reka sendiri…hehehe.. cth:

menyampss  = menyampah

gempss  = gempak

gedss  = gedik

….sengall jer la….biasa la menceriakan hari2 yg ada…chewahhh)

….

(aku suka la akhir2 ni…suka sangattt… ;)….cuma ade ker lelaki yg mampu pertahankan aku sehebat photo bwh ni ek??….sbb at least aku pernah pertahankan pendirian aku seperti itu, x tau la berbaloi atau tak ek….aku buat sbb aku suka…sbb hati aku menerima seadanya…sebab it’s my choice…..so bingo…..)

..taken from harusymphony..

..taken from harusymphony..

