Lari lari lari aku lari
Lari lari lari dari mimpi
Lari lari aku lari dari sepi
Biar ku sendiri
Biar ku sendiri
Menanggung sepi menghilangkan diri
Menenangkan hati meneruskan mimpi
Menebus kembali
Maruah diri

(-petikan lirik ‘Lari’-Fabulous cat-)

….

syoknye semalam kenyang makan2 jamuan raya besar2an….hehe….time ni la baru terserempak org2 yg dikenali yg lama x jumpa….tgh panas2 terik petang semalam tu pun masih ramai org jgk…

….

hari ni ada open house member2….syok beraya lg..hehehe…errr tp stock duit raya dah abis..camne ek…heheh… eh aku ada dengar hot.fm dlm 2 hari lepas berturut-turut pasal usaha penjodohan errr sape nama laki n pompuan tu ek…lupa la, kalau x silap aku suraya dgn errr nama mamat tu aku lupa la plak….dua2 bg feedback menarik jer..tp pastu aku x follow cite diorang tu..sama ada dah dijumpakan dua2 tu ke belum ek….amboi macam2 cara sekarang ni kan….yer la ada 1001 cara…nak seribu daya kan……ahakssss….hehee…teringat plak aku cite2 sebelum2 ni…macam2 ‘cara’ n ‘situasi’ aku dah hadapi….boleh tulis novel camni…hahhaha…. đŸ˜›

….

kalau kau impikan seorang ‘model’

then i’m not that ‘perfect model’

kalau kau impikan seorang ‘chef’

then i’m not that ‘perfect chef’

tapi kalau kau impikan seorang ‘gadis biasa’

then i’m that ‘perfect ordinary girl’……

-me-

