…hemmm…. a fresh day…a fresh energy…a fresh emotion…a fresh smile.. 😉

aku layan tgk movie Kiamat Sudah Dekat ntah dah kali yg keberapa…hemmm… like it soooo muchhh….semalam hari yg sangat2 ‘meletihkan’….serius letih…2,3 hari lepas pun hari yg letih kiranya minggu ni adalah hari yg sgt2 letih…physically n emotionally exhausted…. sampai tido aku pun terganggu…bleh terjaga-jaga….hemmm….

(..pernah x dia tahu berada di tempat aku plak bagaimana? hemm..takpe la penjelasan tidak diperlukan lg….tak sangka sampai tahap itu sekali yg difikirkannya..klu blh x-ray hati ni agaknye nampak mcm dah dilumat-lumat…kejamnya…hemm…xpe la salah aku jgk kot…ok ok dah la tak perlu jelaskan apa2 lg…masing2 ada salah silapnya…so habis kat situ jer dah…semua dah CLEAR….thank you..)

hidup ni penuh ‘drama’ kan….ok la..aku dah sangat2 penat so nak tido jer ni…x terkeluar apa yg aku nak cerita…takpe la lain kali jer or mgkin aku simpan jer sendiri…..-paused-.

